پاییز 1386 - پرسپولیس سرور استقلال

قطبی: با کریمى‌ مشکلى‌ ندارم‌

 

ghotbi9.jpgپرسپولیس‌ با افشین‌ قطبى‌ همچنان‌ تیم‌ بدون‌ شکست‌ لیگ‌ برتر است‌ و البته‌ سرمربى‌ این‌ تیم‌ مى‌خواهد با شکست‌ صبا و سپاهان، نیم‌فصل‌ را بدون‌ شکست‌ به‌ پایان‌ برساند. دیروز فرصتى‌ دست‌ داد تا دقایقى‌ با سرمربى‌ این‌ تیم‌ حرف‌ بزنیم. این‌ گفتگو را بخوانید:

راستى‌ مشکلاتتان‌ با کریمى‌ حل‌ شد؟
مشکل، چه‌ مشکلی؟ او حرفهایى‌ زده‌ و گفته‌ بود 20 روزه‌ منچستریونایتد را مى‌بریم. من‌ هم‌ گفتم‌ به‌جاى‌ حرف‌ زدن‌ باید عمل‌ کرد. حرف‌ من‌ این‌ بود که‌ آنها اول‌ همدان‌ را ببرند، بعد بروند سراغ‌ منچستر البته‌ برخى‌ها مى‌خواهند ما را وارد حاشیه‌ کنند. وقتى‌ شما راجع‌ به‌ کریمى‌ و استقلال‌ حرف‌ مى‌زنید خب‌ حاشیه‌ درست‌ مى‌شود. ببینید من‌ دوست‌ دارم‌ استقلال‌ خوب‌ باشد چرا که‌ هر دو تیم‌ پرسپولیس‌ و استقلال‌ هواداران‌ زیادى‌ در فوتبال‌ ایران‌ دارند و بهتر است‌ آنها هم‌ مثل‌ پرسپولیس‌ نتیجه‌ بگیرند. من‌ دوست‌ دارم‌ پرسپولیس‌ اول‌ شود استقلال‌ دوم.

 

راستى‌ از تعلیق‌ احتمالى‌ فوتبال‌ خبر داری؟
خیلى‌ متأ‌سفم‌ که‌ فدراسیون‌ ما هنوز «پرزیدنت» ندارد و البته‌ سرمربى‌ هم‌ نداریم، درحالى‌ که‌ باید براى‌ جام‌جهانى‌ برنامه‌ریزى‌ کنیم.

راستى‌ خبر حضور احتمالى‌ کاپلو را شنیده‌ای؟
بله‌ از طریق‌ روزنامه‌ها مطلع‌ شدم‌ اما خیلى‌ بعید است‌ که‌ مربیانى‌ در حد کاپلو، هیدینک‌ و فرگوسن‌ حاضر شوند به‌ ایران‌ بیایند و دو سال‌ در شرایط‌ سخت‌ مربیگرى‌ کنند. آنها به‌راحتى‌ مى‌توانند تیمهاى‌ بزرگ‌ دنیا را هدایت‌ کنند، البته‌ اگر 6 ماه‌ مانده‌ به‌ جام‌جهانى‌ زمان‌ داشتیم‌ و صعود کرده‌ بودیم، ممکن‌ است‌ یک‌ مربى‌ بزرگ‌ به‌ خاطر اینکه‌ در جام‌جهانى‌ روى‌ نیمکت‌ قرار گیرد هدایت‌ تیمى‌ مثل‌ ایران‌ را برعهده‌ بگیرد.

به‌ نظر شما ایران‌ از چه‌ سبکى‌ باید مربى‌ جذب‌ کند؟
فکر مى‌کنم‌ ما فقط‌ یک‌ مربى‌ لازم‌ نداریم‌ بلکه‌ یک‌ تیم‌ کامل‌ فنى‌ مى‌خواهیم‌ و البته‌ تا زمانى‌ که‌ رئیس‌ فدراسیون‌ مشخص‌ نشود، هیچ‌ اقدامى‌ نمى‌شود انجام‌ داد.

راستى‌ از صباباترى‌ چقدر شناخت‌ دارید؟
«صبا» تیم‌ خوبى‌ است‌ من‌ بازى‌ آنها را دیده‌ام‌ و شناخت‌ دقیقى‌ از آنها به‌دست‌ آورده‌ام‌ و مى‌دانیم‌ که‌ آنها بالاى‌ جدول‌ هستند، اما ما هیچ‌ چاره‌اى‌ نداریم‌ به‌ غیر از کسب‌ هر 6 امتیاز بازى‌ صبا و سپاهان.

راستى‌ نتایج‌ تیم‌ پروین‌ را دنبال‌ مى‌کنی؟
بله‌ بیشتر از طریق‌ روزنامه‌ها پیگیرى‌ مى‌کنم. امیدوارم‌ آنها موفق‌ عمل‌ کنند.

راستى‌ اگر استیل‌آذین‌ به‌ لیگ‌ برتر بیایید و به‌ شما پیشنهادى‌ بشود، قبول‌ مى‌کنید؟
البته‌ من‌ در بهترین‌ تیم‌ ایران‌ مسئولیت‌ دارم‌ و فکر مى‌کنم‌ اگر بخواهم‌ از پرسپولیس‌ به‌ تیم‌ دیگرى‌ بروم‌ اسم‌ آن‌ تیم‌ «تیم‌ملی» است‌ نه‌ تیم‌ استیل‌آذین‌ یا دیگرى.‌ بالاخره‌ پرسپولیس‌ محبوب‌ترین‌ تیم‌ ایران‌ است.


بازی بعدی پرسپولیس

هفته شانزدهم لیگ برتر ایران
جمعه 16/9/86 ساعت 16:15 ورزشگاه آزادی تهران
   
     

ghermezeteh_pregame_15_02.jpg

 


حکم فیفا؛ کسر 6 امتیاز از پرسپولیس؟

 

rafael.jpgخبر تلخ برای هواداران پرسپولیس
داستان رافائل بالاخره گریبان پرسپولیس را گرفت. بازیکنی که با وجود داشتن هپاتیت، بدون تست پزشکی به سرعت پرسپولیسی شد تا مبادا سهم الانتقال واسطه ها، عقب بیفتد و در چند بازی، فقط یک گل برای پرسپولیس زد، بالاخره شکایتش موثر واقع شد. پرسپولیسی ها باید 42 هزار یورو، آخرین مطالبات او را می پرداختند اما به علت عدم پرداخت به موقع، نامه رسمی فیفا به فدراسیون رسید و روز پنجشنبه غفاری، عضو کمیته انتقالی و مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، خبر تلخ رسیدن نامه فیفا را به حبیب کاشانی مدیر عامل پرسپولیس مخابره کرد.
اگر پرسپولیس در چند روز آینده این پول را پرداخت نکند، حکم، قطعی می شود. به زودی شما را از قطعیت یافتن کامل حکم مطلع می کنیم. رافائل ادرهو در زمان مربیگری آری هان و مدیریت انصاری فرد به پرسپولیس آمد.


پس از بازی پرسپولیس و برق (قطبی)

ghotbi10.jpgسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها تیمی که می تواند ما را شکست دهد، پرسپولیس است. افشین قطبی که پس از پیروزی تیمش برابر برق شیراز درجمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: پرسپولیس 15 هفته پیاپی صدرنشین است و تا انتهای لیگ این جایگاه را حفظ خواهد کرد تا درنهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کند. وی ادامه داد: پرسپولیس در این مدت نشان داده مهره های زیادی دارد، بازیکنانی که می توانند پرسپولیس را تا حد تیمی بین المللی ارتقاء دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال جذب بازیکنان جدید در فاصله نیم فصل تاکید کرد: با همین بازیکنان هم پرسپولیس می تواند به نتیجه دلخواه دست یابد و نیازی به جذب بازیکن جدید نداریم، البته هیچ تیمی خود را از جذب بازیکن جدید بی نیاز نمی بیند.

قطبی درمورد تیم برق شیراز گفت : آنها خیلی خوب بودند و بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند اما ما از فرصتهای خود برای پیروزی بهتر استفاده کردیم.

وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید پرسپولیس تا پایان فصل به روند موفقیت آمیز خود ادامه خواهد داد و جام قهرمانی را پس از سالها به این باشگاه بازمی گرداند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درپایان درمورد بازگشتش به شیراز پس از سالها تصریح کرد: بعد از سالها به شهر مادری ام بازگشتم و از اینکه با احساسات خوب مردم مواجه شدم بسیار خوشحالم.

دیدار تیم های فوتبال برق شیراز و پرسپولیس تهران درچارچوب هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر که عصر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، با پیروزی یک برصفر پرسپولیس تهران به پایان رسید.

 

pers_peyk_2.jpgپرسپولیس 1 - برق شیراز 0
دیدار دو تیم پرسپولیس و برق شیراز از هفته پانزدهم رقابتهای لیگ حرفه ای (جام خلیج فارس) در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد. سرخپوشان پس از یک دیدار سخت و نفس گیر، توانستند حریف شیرازی خود را با نتیجه یک بر صفر و با تک گل محسن خلیلی در دقیقه 78 شکست دهند و با کسب سه امتیاز شیرین به تهران بازگردند. گفتنی است؛ پرسپولیس همچنان با 35 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ حرفه ای قرار دارد. محسن خلیلی نیز با زدن این گل، همچنان با 9 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ حرفه ای قرار دارد.

حاشیه دیدار هفته پانزدهم پرسپولیس
اتوبوس پرسپولیسی ها متوقف شد

اتوبوس پرسپولیسی ها ساعت 55/12 دقیقه وارد ورزشگاه حافظیه شیراز شد. تجمع هواداران این تیم در برابر ورزشگاه برای دقایقی اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس را متوقف کرد.
نیمی از ورزشگاه پرسپولیسی بودند
از ساعتها پیش از شروع بازی، جایگاههای مربوط به هواداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه پر شده بود. پرسپولیسی ها پس از روزی سخت و بدون هوادار در ورزشگاه تختی آبادان، در شیراز تنها نبودند و نیمی از سکوهای ورزشگاه به اشغال هواداران پرسپولیس در آمده بود!

رقص پرچمهای قرمز در آسمان ورزشگاه حافظیه
ساعت 30/13 دقیقه با ورود مهدی واعظی و حسن رودباریان، دروازه بانهای پرسپولیس و سعید عزیزیان مربی دروازه بانهای این تیم، هواداران پرسپولیس به وجد آمده و پرچمهای قرمز در آسمان ورزشگاه حافظیه شیراز به رقص در آمد.

شیرازی ها، 5 دقیقه بعد!
بازیکنان تیم فوتبال برق شیراز ، پنج دقیقه پس از دروازه بانهای پرسپولیس برای گرم کردن به زمین آمدند. داوران مسابقه نیز همزمان با شیرازیها برای گرم کردن به زمین مسابقه پا گذاشتند.

وقتی ورزشگاه حافظیه منفجر شد!
ساعت 40/13 دقیقه فریاد و تشویقهای ممتد هواداران پرسپولیس خبر از حضور بازیکنان تیم محبوبشان در زمین می داد. با ورود بازیکنان پرسپولیس که برای گرم کردن به زمین مسابقه آمده بودند، به راستی ورزشگاه حافظیه شیراز منفجر شد.

قطبی، محبوب کاکوها
تشویق بی امان افشین قطبی در ورزشگاه حافظیه شیراز نشان از محبوبیت ویژه سرمربی پرسپولیس در زادگاه خود داشت. قطبی پس از ورود به زمین مسابقه به سمت هواداران پرسپولیس رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

دعا، بدون توقف!
انجام مراسم مذهبی پیش از شروع بازی توسط الونگ الونگ بازیکن کامرانی تیم فوتبال پرسپولیس، در هیچ کدام از دیدارهای این تیم ترک نمی شود. اینبار و در ورزشگاه شیراز نیز ژاک الونگ الونگ پیش از گرم کردن خود، دقایقی را کنار زمین چمن ایستاده بود و مراسم همیشگی و مذهبی خود را اجرا می کرد.

چفیه بر گردن بازیکنان دو تیم
بازیکنان دو تیم بهمراه داوران مسابقه، راس ساعت 10/14 دقیقه و در حالی که همگی به مناسبت هفته بسیج، چفیه بر گردن خود داشتند، وارد زمین شدند.

در سرزمین پدری
گوینده ورزشگاه شیراز پیش از شروع بازی، ورود افشین قطبی به سرزمین پدری را پس از سالها ورود به وطن خیرمقدم گفت و از وی تجلیل کرد. این خیرمقدم با استقبال اکثریت تماشاگران حاضر در ورزشگاه مواجه شد.

کاکو جون، لامپ اضافه خاموش!
در پارچه نوشته ای که بازیکنان برق شیراز به زمین آورده بودند، از طرف شرکت توزیع برق شیراز نوشته شده بود: «کاکو جون، رعایت مصرف آب و برق یادت نره»!

 


پرسپولیس - برق شیراز

پنجشنبه ??/??/?? -Thursday 11/29/07
ساعت 14:15 ، ورزشگاه حافظیه شیراز
 
هفته پانزدهم لیگ برتر
برق شیراز
0 1 پرسپولیس
  پایان
خلیلی (78) doorbin.jpg
 
دانلود گل خلیلی   
spacer

در صورت کار نکردن لینک بالا گزینه های زیر هم قابل دانلود هستند:

لینک دانلود #1
( فایل در badango ذخیره شده. تنها کافیه به لینک مراجعه کنید و روی Download Your File Here کلیک کنید)

لینک دانلود #2 (فایل در megaupload ذخیره شده، برای دانلود فایل پس از کلیک کردن و ورود به صفحه کد 3 حرفی را وارد کنید و پس از 30 ثانیه روی دکمه Download کلیک کنید)